Uniwersytet w Białymstoku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510169095-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.
Uniwersytet w Białymstoku: Przebudowa budynku Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w zakresie wymiany stropów drewnianych na żelbetowe oraz instalacji przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku na części działki o nr. ewid. geod. gr. 1778 –obręb 11 Śródmieście

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543220-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543220-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50562207000000, ul. Świerkowa  20B, 15-328  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 457 117, e-mail ac-dzp@uwb.edu.pl, faks 085 745 70 73.
Adres strony internetowej (url): http://dzp.uwb.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w zakresie wymiany stropów drewnianych na żelbetowe oraz instalacji przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku na części działki o nr. ewid. geod. gr. 1778 –obręb 11 Śródmieście
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Dzp-391/16/R/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w zakresie wymiany stropów drewnianych na żelbetowe oraz instalacji przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku na części działki o nr. ewid. geod. gr. 1778 –obręb 11 Śródmieście” zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie trzech kontenerów 20'DC na przechowywanie meble zdemontowanych z budynku, umieszczonych na terenie Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45214400-4, 45111100-9, 45215000-7, 45432000-4, 45400000-1, 45421100-5, 45310000-3, 45312000-7, 45331100-7, 45332000-3, 45331200-8, 45331210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2839137.51
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: REDIL Jacek Rutkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. E. Orzeszkowej 32 lok.208
Kod pocztowy: 15-084
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2632200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2474252.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3200576.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych